Benvinguts a l’IES Maestrat

Taulell d’anuncis

Últimes entrades

• Comiat 2n Batxillerat (curs 23-24)
    El passat dia 24 de maig de 2024 es va portar a terme al pati de l’IES Maestrat el lliurament d’orles de 2n de Batxillerat.
  • Pilota a mà
    El dia 8 de maig un grup de 40 alumnes de l’institut d’Educació Secundària va anar a la trobada provincial de pilota a l’escola que es celebrava al Sindical (Castelló).
  • Resultats de l’Olimpíada Matemàtica 2024
    Resultats de la fase provincial de Castelló de la XXXIVa Olimpíada Matemàtica Al-Khwarizmi i de l’IES Maestrat de Sant Mateu.
  • Premi Extraordinari d’ESO Curs 2022/23
    Reconeixement a l’alumna Iris Arribas Sancho per haver guanyat el premi extraordinari d’ESO, curs 2022/23.
  • Fira de Formació Professional a Benassal ’24
    El passat dia 3/maig/24 es va celebrar a Benassal la II Fira de Formació Professional de les comarques d’interior de Castelló amb la presència dels instituts de Sant Mateu, Morella, Vall d’Alba, Vilafranca i Benassal.
  • Sortida a Morella, La Balma i Forcall
    Els dies 3 i 4 de maig, l’alumnat de l’assignatura de religió de 2n i 4t d’ESO va realitzar una sortida a Morella, La Balma i Forcall.
  • Olimpíada Matemàtica Al-Khwarizmi 2024
    El dissabte 4/5/24, 16 alumnes de l’IES Maestrat de Sant Mateu es van desplaçar fins a Castelló de la Plana per presentar-se a la fase provincial de Castelló de la XXXIVa Olimpíada Matemàtica Al-Khwarizmi.
  • Jocs del Maestrat ’24
    El dimarts dia 30 d’abril de 2024 vam celebrar el Festival de Jocs Tradicionals al parc Municipal de Sant Mateu. Van participar l’alumnat de 1r d’ESO dels IES Els Ports i de l’IES Maestrat juntament amb l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’IES Maestrat.
  • Sortida a Peníscola 2024, 2n ESO
    El passat 26 de març de 2024 l’alumnat de 2n d’ESO va realitzar una sortida a Peníscola organitzada pel departament de Ciències Socials.