Jocs del Maestrat ’24

FESTIVAL ELS JOCS DEL MAESTRAT – MAESTRAT GAMES

El dimarts dia 30 d’abril de 2024 vam celebrar el Festival de Jocs Tradicionals al parc Municipal de Sant Mateu. Van participar l’alumnat de 1r d’ESO dels IES Els Ports i de l’IES Maestrat juntament amb l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’IES Maestrat.

El festival és el producte final de les situacions d’aprenentatge “A què jugaven els nostres avantpassats” de 1r d’ESO i de “Ens re-recreem” a 1r de Batxillerat desenvolupades a l’assignatura d’Educació Física. Mentre que els objectius per a primer estaven relacionats en conèixer, practicar, compartir, etc. els jocs tradicionals, en els de batxillerat es buscava l’organització, l’exposició i dinamització de grups, etc.

L’experiència va ser molt satisfactòria, tot i que el temps ens va tenir en suspens ja que el dia anterior havia fet molt mal oratge.

L’alumnat de l’IES Els Ports també va poder gaudir d’una visita guiada per la localitat de Sant Mateu.

Joan Ortí
Dpt. d’Educació Física