Benvinguts a l’IES Maestrat

Taulell d’anuncis

Últimes entrades

• Erasmus+ 2022
    El passat curs acadèmic, dos professores de cicles formatius de l’ IES Maestrat vam tenir l’oportunitat de disfrutar un any més de les beques Erasmus+ i el nostre destí aquesta vegada va ser l’institut de formació professional Vasconcellos Lebre ubicat en el municipi de Mealhada, Portugal.
  • MENU OCTUBRE
  • MENU SETEMBRE
  • Comiat de Pepi Luzón
    El passat divendres 21 de juny de 2024 s’ha jubilat la cuinera de l’institut, Pepita Luzón Marín.
  • ACTIVITATS AQUÀTIQUES AL RIU EBRE
    El dimarts dia 18 de juny vam realitzar una eixida a Amposta per passar una jornada lúdica d’activitats aquàtiques al riu Ebre. Van participar alumnat de 3r d’ESO i dels Cicles de Formació.
  • L’ALUMNAT DEL CFGM D’INFORMÀTICA GUARDONAT A L’UJI
    El passat 20 de de juny, l’alumnat del 1r curs del CFGM d’informàtica (SMX-1), van presentar a l’UJI el seu projected’investigació titulat «VESPRANET: Connectivitat wifi vespertina».
  • Sortida a Tarragona (curs 23-24)
    El 18 de juny de 2024 l’alumnat de 1r d’ESO de l’IES Maestrat va conèixer de primera mà els monuments de l’antiga Tàrraco.
  • Teatre: 1r ESO. Curs 23-24
    Obres de teatre de l’alumnat de 1r d’ESO de l’IES Maestrat de Sant Mateu, curs 23-24.
  • Comiat 4t ESO (curs 23-24)
    El dijous dia 13 de juny de 2024 es va fer un xicotet acte de tancament de curs i d’etapa per a l’alumnat de 4t d’ESO. Es va aprofitar per lliurar-los les orles.