Sortida a Peníscola 2024, 2n ESO

SORTIDA DE GEOGRAFIA I HISTÒRIA A PENÍSCOLA AMB L’ALUMNAT DE 2n d’ESO

El passat 26 de març l’alumnat de 2n d’ESO va realitzar una sortida a Peníscola organitzada pel departament de Ciències Socials.

La sortida va consistir en dues activitats. Per una part, es va fer una visita teatralitzada al castell on dos actors interpretant el paper de dos personatges medievals ens van ensenyar les diferents estances on van viure els templers i el Papa Luna, tot seguit l’alumnat va aprendre com s’escrivia en l’edat Mitjana amb un taller d’escriptura i també es van poder vestir de cavallers amb un taller de soft combat.

En segon lloc, vam assistir a un treasure hunt pels carrers del casc antic de Peníscola. Aquesta segona activitat consistia en un joc de pistes en el que l’alumnat, organitzat en diferents grups, havia de superar proves per arribar al punt final.

Totes dues activitats tenien per objectiu consolidar els continguts treballats en els primer i segon trimestre al voltant de l’Edat Mitjana i a més, apropar l’alumnat al patrimoni històric i cultural de la zona.

Marta Conesa i David Agulló
Departament de Ciències Socials