Matrícula  2024-2025 per a ESO, Batxillerat i FPB

L’horari de matrícula serà de 9:00 a 13:00h

Si la documentació a presentar està degudament complimentada i signada pot ser presentada pel propi alumnat,no és necessària la presència de les famílies.

Qui ho realitza?

• Alumnes de col·legis adscrits (amb plaça confirmada)
  • Alumnes admesos en el procés d’admissió
  • TOTS els alumnes del centre

Quan?

Calendari FPB

Calendari ESO I BACH

Documentació

Full de dades de matrícula (descarregar pdf i omplir en el mateix document. NO GUARDAR ONLINE)

Informació AMPA (per a qualsevol incidència amb el pagament, el correu electrònic és: ampa@institutogaia.es)

Recomanem visualitzar el següent video explicatiu sobre elecció doptatives

Enllaç al formulari per a escollir optativa (obert el 21/06 a les 18h per a matrícules de 1ESO i a partir del 28/06 per a la resta de nivells)

NOTA: A continuació es detalla la informació de matrícula per a l’alumnat que en el curs 2024-25 ha de matricular-se en cada un dels següents cursos:

ALUMNAT DE NOVA INCORPORACIÓ AL CENTRE.

Instruccions de matrícula i documentació necessària

ALUMNAT REPETIDOR DE 1r D’ESO DEL CENTRE

Instruccions de matrícula i documentació necessària

Nota: el document conté enllaços. En obrir-los amb el navegador Safari pot donar problemes, és millor seleccionar un altre navegador per a poder visualitzar sense problemes els documents enllaçats.

Instruccions de matrícula i documentació necessària 2ESO

Instruccions de matrícula i documentació necessària 3ESO

Instruccions de matrícula i documentació necessària 4ESO

Instruccions de matrícula i documentació necessària 1BATX

Instruccions de matrícula i documentació necessària 2BATX

Instruccions de matrícula i documentació necessària 1CFGB

Instruccions de matrícula i documentació necessària 2CFGB

Pròximament

Segell de qualitat eTwinning

El projecte eTwinning “Green Wherever Together”, realitzat per la professora del departament d’anglés, Belén Piqueras, amb el grup 2n ESO D durant el curs 2022-2023, ha rebut el Segell de Qualitat Nacional i el Segell de Qualitat Europeu i els alumnes participants han sigut obsequiats amb un diploma per la seua participació i un detall de record. En este projecte van participar 2 centres d’Espanya, 1 d’Itàlia, 1 de França, 1 de Turquia i 1 de Croàcia i el seu propòsit era conscienciar de la importància de cuidar el nostre planeta i el medi ambient. Enhorabona a tots els participants pel treball realitzat!

Informació sobre sondeig curs 2024-25

Oferta formativa 1ESO

Oferta formativa 2ESO

Oferta formativa 3ESO

Oferta formativa 4ESO

Oferta formativa 1BATX

Oferta formativa 2BATX

El termini per a realitzar esta preselecció d’optatives (sondeig) és des del 30 de maig fins al 6 de juny.

Per a obtenir informació sobre les assignatures optatives, en aquest mateix web: Centre -> Oferta formativa

Nota:

Per a poder accedir al formulari de preselecció d’optatives és necessari utilitzar el compte …. @alu.edu.gva.es  l’accés del qual es pot visualitzar a través de la web família. De la mateixa manera és necessari que introduïsquen el NIA de l’alumne/a”.

ACCÉS FORMULARI (estarà operatiu des de les 9.00 del 30/05 a les 23.55 del 6/06)

Icosatlon en el Gaia

El dia 22 de maig quedarà gravat per ser el dia en què els alumnes de 6é dels col·legis L’Horta i L’Almàssera van realitzar el seu primer Icosatlon en l’IES Gaia.

Tant els professors de Matemàtiques de l’institut com les tutores de 6é i altres docents dels col·legis de Primària han estat tot el curs en contacte tractant de millorar el trànsit entre etapes. Esta connexió ha tingut com a colofó la celebració d’esta prova no competitiva en la qual els joves han resolt fins a 20 proves de raonament matemàtic. D’esta manera, poc més de tres mesos abans de començar la seua marxa en el centre de secundària, han pogut conéixer millor les instal·lacions, als seus nous companys, alguns dels seus pròxims professors i professores i, fins i tot, alguns dels seus companys majors, perquè més de 60 estudiants de secundària i Batxillerat de l’IES Gaia han realitzat labors de voluntaris perquè tot isquera perfectament.

A més, per a acabar la jornada amb millor sabor de boca, l’AMPA de l’IES Gaia va obsequiar a tots els participants amb un piscolabis que ha servit de “berenar de fraternitat”.

Canviar de centre a vegades és difícil però amb iniciatives com esta, com la resta d’accions que es duen a terme en els diferents plans de transició dels nostres instituts i els col·legis adscrits, es contribuïx al fet que els canvis siguen més amables i naturals.

Ací es fa ressò d’esta jornada la premsa local.

Animació lectora amb Alberto Celdrán

L’alumnat de 3r de l’ESO D i de 2n de l’ESO F ha gaudit hui d’una jornada d’animació lectora a càrrec d’Alberto Celdrán. Amb una trajectòria de dos dècades a la seua esquena, Celdrán ha fet les delícies dels estudiants amb les tres històries que els ha contat. Amb una dilatada experiència en viatges, el narrador els ha traslladat a altres continents amb les seues històries sobre països africans i Nepal. Envoltat de llibres, ja que la jornada ha transcorregut a la biblioteca del centre, Celdrán els ha animat a més a realitzar dos coses durant la seua vida: viatjar i llegir. Des de l’institut volem agrair als alumnes el seu excel·lent comportament durant tota la sessió i a Alberto per regalar-nos, una vegada més, la seua màgia contant històries.