Comunicació audiovisual

OPTATIVA:  1r BATXILLERAT CIÈNCIES/ HUMANITATS
COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL
DEPARTAMENT DE:DIBUIX
ACTIVITATSTreballs de fotografia, còmic, anuncis, podcast com mig d’expressió al llarg de la història, coneixent els seus codis d’una manera pràctica
 REQUISITS PREVISNo es necessiten coneixements previs, sol entusiasme per aprendre i comunicar-se. Ganes d’expressar-se a través de diferents canals i formats
QUINS ALUMNES  TRIEN AQUESTA ASSIGNATURA?Assignatura dinàmica pràctica i amena. permet als alumnes “desconnectar” tres hores a la setmana per a expressar-se plàsticament. L’alumnat que la trien cerca una alternativa idònia a les classes teòriques ordinàries. Els alumnes que trien aquesta optativa, afavoreixen la nota   mitjana del batxillerat, una cosa molt important de cara a l’accés a la universitat  (batxillerat 60% + PAU 40%)
CONTINGUTSCòmic, animació, composició, color, llenguatge audiovisual, elements bàsics d’expressió, moviments artístics, etc.
CRITERIS DE QUALIFICACIÓUtilitzar correctament els materials i procediments, fer un ús adequat dels conceptes estudiats i entregar els treballs en la data prevista.