Subvencions per a l’alumnat de Formació Professional

La Conselleria d’Educació ha publicat la convocatòria de subvencions per a l’alumnat que cursa Formació Professional en centres amb finançament públic durant el present curs 2023-2024.

L’alumnat que pot optar a estes subvencions ha d’estar cursant Formació Professional este curs en alguna d’estes modalitats:

• Formació Professional Dual en administracions públiques.
  • Formació en empreses allunyades del centre educatiu, Dual o Formació en Centres de Treball.
  • Desplaçament, residència i manutenció.

Les quanties individuals que podrien correspondre a cada alumne o alumna són:

• Formació Professional Dual en administracions públiques: 1.300 euros.
  • Formació en empreses: 400 euros.
  • Desplaçament, residència i manutenció: 1.200 euros.

El període de sol·licitud d’estes subvencions estarà obert entre el 25 de maig i el 5 de juny de 2024.

En este enllaç es pot accedir a la pàgina de Subvencions a Alumnat d’FP de la Conselleria d’Educació amb més informació i l’accés al tràmit de sol·licitud.

Recorda que en l’institut podem ajudar-te o informar-te sobre esta o altres convocatòries que vagen eixint. Què no se’t passe el termini!