PIIE “Arts Escèniques”

En l’IES 25 d’Abril l’alumnat de música i castellà, en col·laboració amb altres departaments com a dibuix, tecnologia o FP bàsica, realitza tots els trimestres projectes escènics als quals assistix com a públic alumnat i professorat del centre.
En este projecte (Romanticisme: música i poesia) un alumne pianista interpreta una peça de Beethoven.

En el 25 d’Abril disposem d’un local d’assaig musical equipat amb bateria, sota elèctric, guitarres, equip de veus, teclats i altres instruments. L’alumnat pot usar-lo a l’hora del pati per a assajar o aprendre a tocar instruments amb el suport de professorat amb coneixements musicals.

LIRICA
Tots els cursos celebrem un concurs d’arts escèniques. L’alumnat, amb suport del professorat, prepara projectes com a cançons, obres de microteatre, recitals etc, que s’escenifiquen i opten a tres premis.