Banc de Llibres

La Conselleria d’Educació té en marxa un programa per a oferir de manera gratuïta en forma de préstec els llibres de text i el material curricular necessari per a l’estudi a tot l’alumnat que el sol·licite i assumisca una sèrie de compromisos com, per exemple, mantindre en bon estat el material que se li preste. Este programa rep el nom de Banc de Llibres i es pot participar en ell de manera voluntària.

Dins del programa del Banc de Llibres s’inclou:

• Llibres de text, tant en paper com en format digital.
  • Material curricular, és a dir, els recursos necessaris per a desenvolupar el programa de l’assignatura, ja siga d’elaboració pròpia del departament o no.

Per a poder participar en el Banc de Llibres és necessari que la família de l’alumne o alumna presente una sol·licitud de participació i entregue el lot complet dels llibres de text i material curricular del curs que acaba de finalitzar.

L’alumnat que s’aculla al programa del Banc de Llibres i les seues famílies es comprometen a:

• Fer un ús adequat i acurat del material rebut i de reintegrar-lo en el centre, una vegada finalitzat el curs escolar o en el moment que siga baixa en el centre.
  • En cas de deterioració dels materials per mala utilització, o la pèrdua d’estos, suposarà l’obligació de reposar el material deteriorat o extraviat.