Guardabosc

L’IES 25 d’Abril d’Alfafar ha sigut seleccionat per a participar en el projecte d’innovació Guardabosc, un projecte d’innovació educativa enfocat a la prevenció de riscos forestals i la cura del medi ambient.

En aquest projecte es duran a terme una sèrie d’accions formatives relacionades amb la gestió forestal i la prevenció d’incendis en l’entorn natural pròxim a l’alumnat del centre. Una vegada realitzada la formació teòrica i s’hagen realitzat investigacions sobre la situació forestal i mediambiental de la província de València, l’alumnat del centre podrà eixir a l’entorn natural guiat i assessorat per un tècnic forestal.

• El “Guardabosc” arriba a l’IES 25 d’abril
    La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha creat el projecte ‘Guardabosc’, una innovadora iniciativa d’educació ambiental dissenyada per a sensibilitzar a l’alumnat d’entre 10 i 16 anys en la prevenció … Llegir més