Convocades les ajudes per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu

El Ministeri d’Educació ha anunciat que des del 30 d’abril de 2024 fins al 13 de setembre de 2024 es poden sol·licitar les ajudes per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2024-2025. Estes ajudes van dirigides a alumnat que necessite suports i atencions específiques derivades de TDAH, discapacitat, trastorns greus de conducta o de comunicació i del llenguatge i trastorn de l’espectre autista (TEA). A més, també poden ser sol·licitades per alumnat d’altes capacitats per a programes específics complementaris a l’educació reglada.

Es pot consultar més informació en l’extracte de la resolució publicada en el BOE o en el portal Becas de Educación. En este enllaç es podrà gestionar la seua tramitació quan s’òbriga el termini.

Recorda que en l’institut podem ajudar-te o informar-te sobre esta o altres convocatòries que vagen eixint. Què no se’t passe el termini!