L’IES 25 d’Abril recapta 275,69€ per a Save the Children

El passat dia 13 de març l’IES 25 d’Abril va organitzar una carrera solidària a favor de l’ONG Save the Children. La quantitat de 275,69€ recaptada s’ha destinat íntegrament a esta ONG, que ens envia el següent missatge d’agraïment:

Benvolguts amics i amigues,

El 26/03/2024 hem rebut un ingrés per la quantitat de 275,69€ del vostre centre.

En nom dels xiquets i xiquetes dels nostres programes volem donar-vos les gràcies pel vostre esforç i implicació.

Feu extensible este agraïment als vostres companys i companyes, que han traslladat tota la il·lusió pel projecte al seu alumnat, qui s’ha mobilitzat i ha posat en marxa tots els recursos al seu abast: el seu propi esforç i han sigut l’altaveu perquè tot el seu entorn coneguera la complicada situació que travessen milers de xiquets i xiquetes.

I, per descomptat, gràcies a les famílies del vostre centre, que han aportat el seu granet d’arena en forma de donatiu econòmic. La vostra ajuda ens permet continuar treballant pels drets de la infància i aconseguir que xiquets i xiquetes sobrevisquen, tinguen accés a una educació de qualitat i estiguen protegits.

Gràcies per donar-los l’oportunitat de continuar somiant: https://www.youtube.com/watch?v=4dqwfipwdfi

Us fem arribar també el nostre segell de centre solidari. Ho podeu descarregar i incloure en la vostra web o blog. Este segell representa tot allò per què treballem en conjunt: la defensa dels Drets de la Infància.

Gràcies des de l’Equip de Programes en Centres Escolars.

El segell de centre solidari que hem rebut és el següent:

Gràcies a l’alumnat, famílies i professorat per la seua solidaritat i implicació.