Portes obertes 2024

En el que portem d’any l’IES 25 d’Abril ja ha rebut diverses visites perquè les persones interessades puguen conéixer el centre. Així, el mes de gener van vindre en dies separats els alumnes de sext de primària dels col·legis Orba i La Fila. Estos xics i xiques van poder realitzar diverses activitats al mateix temps que coneixien el centre i el seu funcionament bàsic.

Posteriorment, una vesprada, les famílies dels xics i xiques dels col·legis adscrits també van poder conéixer el centre i aclarir els dubtes que pogueren tindre.

Finalment, el dia 13 de març, al mateix temps que es feien activitats per a l’alumnat del propi centre, van poder assistir alumnes interessats en l’oferta de cicles formatius del centre.

Si alguna persona seguix interessada a visitar i conéixer l’IES 25 d’Abril d’Alfafar pot sol·licitar una cita cridant al centre, o bé, escanejant el codi QR que hi ha en el cartell de les Jornades de Tallers i Portes Obertes i emplenar el formulari de sol·licitud al qual enllaça.