Rifa viatge intercanvi IES 25 Abril – centre Jean Cocteau d’Ofranville

RIFA VIATGE INTERCANVI IES 25 Abril

Us informem que el departament de francés, a benefici dels alumnes/as de francés de l’IES 25 Abril Alfafar, ha organitzat una rifa per a ajudar les famílies a sufragar part de les despeses que suposen el viatge d’intercanvi a França.

Se sorteja una caixa regal ideal amb una selecció d’encantadores masies i cases rurals, masos o hotels que ofereixen 1 nit amb desdejuni per a 2 persones.

Per a resultar premiat el seu número haurà de coincidir amb les tres últimes xifres del 1r premi del sorteig de la LOTERIA NACIONAL del XIQUET el dia 6 de gener 2024.

Exemple de la loteria del xiquet amb la qual ha de coincidir el número del bitllet.

El número premiat serà anunciat en esta pàgina web.

El número premiat de la rifa de l’IES 25 Abril ha sigut el: __________________________

Si vosté posseïx el bitllet premiat pose’s en contacte amb l’alumne/al fet que li ho va vendre o amb el centre.

Molta Sort a tots!!