L’IES 25 d’abril assisteix a las jornades informatives Erasmus + a Madrid

Per mitjà del coordinador del centre D. Christian Lesaec Catalá, en representació del centre, el nostre institut va estar present a les jornades informatives de educació escolar i de persones adultes que es van fer el dimecres 13 de desembre 2023 a la facultat de Dret de la Universitat Complutense de Madrid.

En aquesta jornada es va tractar aspectes de la beca Erasmus + que tenim atorgada al centre, i les que es van tractar temes com:

• Novetats per la convocatòria Erasmus + 2024.
  • Mobilitats per l’alumnat i professorat en l’educació escolar i de persones adultes.
  • Associacions per la cooperació de sectors escolars i persones adultes.
  • Pla de acció d’educació digital.
  • La inclusió en els projectes de mobilitat Erasmus +
  • Taula redona per tractar les mobilitats de l’alumnat i professorat amb els projectes Erasmus +

Una vegada acabades les jornades, es tractaran les novetats al nostre centre per millorar les mobilitats Erasmus +, tant en l’educació escolar con en la formació professional.

per més informació podeu accedir a la web del SEPIE: