Sol·licitud per a realitzar el període de pràctiques a Europa en el cicle mitjà d’Activitats Comercials

Informem a tot l’alumnat del cicle d’Activitats Comercials de segon any del nostre institut que per a participar en el projecte Erasmus + de mobilitats a Europa durant el període de pràctiques, han d’emplenar el formulari que teniu en el vostre correu @edu.gva.es.

Us deixem també l’enllaç per a poder accedir per la pàgina web.

Recordeu els destins:

Alumnes/as de 2° Grau Mitjà del cicle d’Activitats Comercials: estos alumnes/as podrien realitzar les pràctiques d’1 o 3 mesos en empreses europees dels següents destins:

Irlanda

Finlàndia

Bèlgica

Itàlia (Vast)

Malta

França

Requisits per a l’alumnat de Grau Mitjà que vulga participar en les mobilitats Erasmus + curse 2023-24

Requisits per a participar en les mobilitats del projecte Erasmus +

2022-1-ES01-KA121-VET-000006489

• Ser alumne/a de l’IES 25 Abril
  • Ser alumne/a de grau mitjà del cicle d’Activitats Comercials.
  • Tindre la nacionalitat espanyola o europea.
  • No haver sigut expedientat o sancionat.
  • No tindre un informe desfavorable del tutor/a sobre les pràctiques exercides en empreses espanyoles.
  • Tindre un nivell d’anglés mínim de nivell A2
  • Ingressar una fiança de 150€

Aspectes que afavoriran la candidatura de l’alumne/a:

• No haver participat en mobilitats en cursos anteriors.
  • Tindre una bona mitjana acadèmica en el curs actual.
  • Tindre un nivell d’anglés superior a l’A2.
  • Tindre coneixements en una segona llengua estrangera.
  • Tindre una bona disposició i compromís cap als projectes europeus.

L’equip directiu al costat dels tutors/as valoraran les candidatures i decidiran els candidats/as que participen en el projecte.

L’alumnat la participació del qual siga rebutjada en primera instància, i sempre que complisca els requisits necessaris, formarà part d’una llista d’espera que cobrirà les possibles baixes.

Interessats/as, heu de parlar amb els professors dels departaments de Francés i Activitats Comercials.