Alumnat seleccionat provisionalment per a realitzar el seu període de practiques a Europa amb la Beca Erasmus +

Us informem que els siguentes alumnes han sigut seleccionats de manera provisional per a realitzar les seues pràctiques en alguns dels destins que el centre té gestionat per a realitzar el seu període de pràctiques en centres o empreses europees.

La selecció és provisional, ja que depén d’alguns factors com els resultats acadèmics, la disponibilitat d’allotjament en algun dels destins etc. Pel que la llista pot patir variacions.

Nom cognomsCursDestinacióNivell llenguaDates
Raúl A. A.2GMACIrlandaAnglès B11-03 al 1-05 2 mesos
Daniel T. O.2GMACIrlandaAnglès B11-03 al 1-05 2 mesos
Sara Mildred M. M.2GMACItàliaAnglès A11-03 al 1-05 2 mesos
Marília C. R.2GMACIrlandaAnglès B11-03 al 1-05 2 mesos

Celia L. P.

2GMAC

Irlanda

1-04 al 30-05 2 mesos

Recordeu que per a participar en el projecte Erasmus + de mobilitats a Europa durant el període de pràctiques, s’ha d’emplenar el formulari que teniu en el vostre correu @edu.gva.es.

Us deixem també l’enllaç per a poder accedir en la pàgina web.

Recordeu els destins:

Alumnes/as de 2° Grau Mitjà del cicle d’Activitats Comercials: estos alumnes/as podrien realitzar les pràctiques d’1 o 3 mesos en empreses europees dels següents destins:

Irlanda

Finlàndia

Bèlgica

Itàlia (Vast)

Malta

França

Requisits per a l’alumnat de Grau Mitjà que vulga participar en les mobilitats Erasmus + curse 2023-24

Requisits per a participar en les mobilitats del projecte Erasmus +

2022-1-ES01-KA121-VET-000006489

• Ser alumne/a de l’IES 25 Abril
  • Ser alumne/a de grau mitjà del cicle d’Activitats Comercials.
  • Tindre la nacionalitat espanyola o europea.
  • No haver sigut expedientat o sancionat.
  • No tindre un informe desfavorable del tutor/a sobre les pràctiques exercides en empreses espanyoles.
  • Tindre un nivell d’anglés mínim de nivell A2
  • Ingressar una fiança de 150€

Aspectes que afavoriran la candidatura de l’alumne/a:

• No haver participat en mobilitats en cursos anteriors.
  • Tindre una bona mitjana acadèmica en el curs actual.
  • Tindre un nivell d’anglés superior a l’A2.
  • Tindre coneixements en una segona llengua estrangera.
  • Tindre una bona disposició i compromís cap als projectes europeus.

L’equip directiu al costat dels tutors/as valoraran les candidatures i decidiran els candidats/as que participen en el projecte.

L’alumnat la participació del qual siga rebutjada en primera instància, i sempre que complisca els requisits necessaris, formarà part d’una llista d’espera que cobrirà les possibles baixes.

Interessats/as, heu de parlar amb els professors dels departaments de Francés i Activitats Comercials.