EL RECEPTARI MULTILINGÜE S’AMPLIA

A finals del curs 22-23 vam compartir el receptari multilingüe que es va preparar amb les aportacions de l’alumnat del menjador escolar, les famílies i l’alumnat de 6é.

Aquest receptari va nàixer amb la idea d’anar ampliant-lo amb noves receptes que contingueren productes de temporada i de proximitat.

Tal i com us hem anat explicant en diferents entrades, el menjador escolar ha treballat fins ara la carabassa i el moniato i les receptes que ha proposat l’alumnat ja estan incloses al receptari.

Us convidem a que aneu visitant-lo de forma periòrica per a no pérdre-vos cap novetat i també a, que si us animeu a fer-ne alguna, us envieu fotografies dels plats al correu del centre 46005375@edu.gva.es.

ENLLAÇ AL RECEPTARI MULTILINGÜE