- El procediment d’admissió per al curs 2025-2026 es tramitarà de manera telemàtica a través d’Adminova.gva.es des de les 9.00 h del 6 de maig fins a les 23.59 h del 14
- de maig.
- Només es podrà presentar electrònicament una sol·licitud per alumne o alumna i ensenyament que estarà associada a la clau d’admissió. En el cas que esta sol·lcitud s’òmpliga més d’una vegada, es tindrà en compte l’última presentada.
- No es requerirà l’aportació de la documentació acreditativa.
- En el moment de la sol·licitud d’admissió, s’ha de presentar una declaració responsable, que substituirà la documentació que han de presentar les famílies per a acreditat les circumstàncies al·legades per a la baremació. La falsedat en les dades declarades, donarà lloc a l’anul·lació de la sol·licitud i s’escolaritzarà l’alumne o alumna en algun dels centres en els quals queden llocs vacants, una vegada finalitzat el procés d’admissió.
- El CEIP MEDITERRANI habilitarà punts d’atenció a l’usuari per aquelles persones que no disposen de mitjans electrònics.
- Al model de sol·licitud s’accedeix des d’admissió en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació: https://portal.edu.gva.es/adminova/es/inicio/
TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA MITJANÇANT SISTEMES DE VERIFICACIÓ D’IDENTITAT.
- El pare/mare/tutor-a legal, ha de presentar una sol·licitud per cada alumne/a per a qui es sol·licita plaça.
- Per a poder realitzar la sol·licitud és necessari obtindre la «clau d’admissió», amb la verificació prèvia de la identitat de la persona sol·licitant.
- La persona interessada obtindrà una única «clau d’admissió» per a totes les sol·licituds que presente i s’ha de conservar per a presentar possibles reclamacions.
- La clau d’admissió està composta d’un identificador personal i una contrasenya i es pot obtindre mitjançant algun dels següents sistemes de verificació d’identitat:
- Combinació del DNI i o número de suport (identificat com IDESP en els models antics) i data de naixement.
- Combinació del NIE, targeta d’estranger o permís de residència; número de suport (identificat com IXESP en els models antics de NIE) i data de naixement.
- Combinació de NIE, Número de Certificat de Registre de Ciutadania de la Unió Europea (precedit per la lletra C), data de naixement.
- Qualsevol altre mitjà electrònic de verificació d’identitat:
- Certificat digital emès per l’Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat (ACCV). També espodeu aconseguir als Ajuntaments.
- Sistema d’identitat electrònica per a les administracions Cl@ve.
- eDNI, amb el seu respectiu lector.
- Els sol·licitants estrangers que únicament disposen de passaport o un atre document diferent del NIE, targeta d’estranger, permís de residència o certificat de registre de ciutadania de la UE com a document d’identificació, hauran d’acudir al centre en que sol·lcite plaça com a primera opció.
FASES PROCEDIMENT D’ADMISSIÓ PERÍODE ORDINARI:
- PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD TELEMÀTICA: Al model de sol·licitud s’accedeix des de la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació: https://portal.edu.gva.es/adminova
- VALIDACIÓ DE LES SOL·LICITUDS PER PART DEL CENTRE DE 1ª OPCIÓ: Del 15 al 21 de maig.
- BAREMACIÓ dels diversos apartats de la sol·licitud en les diferents opcions per part dels centres afectats: del 15 al 26 de maig.
- COMPROVACIÓ DUPLICITATS: Del 15 al 30 de maig.
- PUBLICACIÓ DE LES LLISTES PROVISIONALS (consulta individualitzada de la puntuació obtinguda): 4 de juny.
- RECLAMACIÓ TELEMÀTICA LLISTES PROVISIONALS fins a les 23.59 h del 6 de juny.
- PUBLICACIÓ LLISTES DEFINITIVES (consulta individualitzada de la puntuació obtinguda): 18 de juny
- RECLAMACIÓ TELEMÀTICA LLISTES DEFINITIVES (Sol·licitud general única de la Generalitat Valenciana): Fins 1 mes després de la publicació de les llistes definitives,
- FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA EN ELS CENTRES I LLIURAMENT DE LA DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA DE LES CIRCUMSTÀNCIES AL·LEGADES.
- Matrícula telemàtica: Del 18 al 27 de juny
- Matrícula presencial: Del 18 de juny al 2 de juliol
FASES PROCEDIMENT PERÍODE EXTRAORDINARI:
1.Publicació de les vacants existents en els centres educatius per al procés d’admissió extraordinari de l’alumnat: 17 de juliol.
2. Presentació telemàtica de sol·licituds d’admissió: des de les 9.00 h del 17 de juliol fins a les 23.59 h del 22 de juliol.
3. Validació de les sol·licituds d’admissió per part del centre de primera opció: del 23 al 24 de juliol.
4. Baremació dels diversos apartats de la sol·licitud en les diferents opcions per part dels centres afectats: del 23 al 25 de juliol.
5. Comprovació i resolució de duplicitats per part de la Inspecció Educativa: del 23 al 25 de juliol.
6. Resultat definitiu del procediment i consulta individualitzada de la puntuació obtinguda: 29 de juliol.
7. FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA i lliurament de la documentació acreditativa de les circumstàncies al·legades.
- Matrícula telemàtica: Del 29 al 31 de juliol
- Matrícula presencial per a cobrir les places vacants disponibles, produïdes per renúncia, abandó, baixa o altres causes degudament justificades, de l’alumnat que seguisca en l’orde de puntuació en la llista d’espera: de l’1 al 2 de setembre.