PROCEDIMENT D’ADMISSIÓ

  • El procediment d’admissió per al curs 2025-2026 es tramitarà de manera telemàtica a través d’Adminova.gva.es des de les 9.00 h del 6 de maig fins a les 23.59 h del 14
  • de maig.
  • Només es podrà presentar electrònicament una sol·licitud per alumne o alumna i ensenyament que estarà associada a la clau d’admissió. En el cas que esta sol·lcitud s’òmpliga més d’una vegada, es tindrà en compte l’última presentada.
  • No es requerirà l’aportació de la documentació acreditativa.
  • En el moment de la sol·licitud d’admissió, s’ha de presentar una declaració responsable, que substituirà la documentació que han de presentar les famílies per a acreditat les circumstàncies al·legades per a la baremació. La falsedat en les dades declarades, donarà lloc a l’anul·lació de la sol·licitud i s’escolaritzarà l’alumne o alumna en algun dels centres en els quals queden llocs vacants, una vegada finalitzat el procés d’admissió.
  • El CEIP MEDITERRANI habilitarà punts d’atenció a l’usuari per aquelles persones que no disposen de mitjans electrònics.
  • Al model de sol·licitud s’accedeix des d’admissió en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació: https://portal.edu.gva.es/adminova/es/inicio/

TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA MITJANÇANT SISTEMES DE VERIFICACIÓ D’IDENTITAT.

  • El pare/mare/tutor-a legal, ha de presentar una sol·licitud per cada alumne/a per a qui es sol·licita plaça.
  • Per a poder realitzar la sol·licitud és necessari obtindre la «clau d’admissió», amb la verificació prèvia de la identitat de la persona sol·licitant.
  • La persona interessada obtindrà una única «clau d’admissió» per a totes les sol·licituds que presente i s’ha de conservar per a presentar possibles reclamacions.
  • La clau d’admissió està composta d’un identificador personal i una contrasenya i es pot obtindre mitjançant algun dels següents sistemes de verificació d’identitat:
    • Combinació del DNI i o número de suport (identificat com IDESP en els models antics) i data de naixement.
    • Combinació del NIE, targeta d’estranger o permís de residència; número de suport (identificat com IXESP en els models antics de NIE) i data de naixement.
    • Combinació de NIE, Número de Certificat de Registre de Ciutadania de la Unió Europea (precedit per la lletra C), data de naixement.
    • Qualsevol altre mitjà electrònic de verificació d’identitat:
      • Certificat digital emès per l’Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat (ACCV). També espodeu aconseguir als Ajuntaments.
      • Sistema d’identitat electrònica per a les administracions Cl@ve.
      • eDNI, amb el seu respectiu lector.
    • Els sol·licitants estrangers que únicament disposen de passaport o un atre document diferent del NIE, targeta d’estranger, permís de residència o certificat de registre de ciutadania de la UE com a document d’identificació, hauran d’acudir al centre en que sol·lcite plaça com a primera opció.

FASES PROCEDIMENT D’ADMISSIÓ PERÍODE ORDINARI:

  1. PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD TELEMÀTICA: Al model de sol·licitud s’accedeix des de la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació: https://portal.edu.gva.es/adminova
  2. VALIDACIÓ DE LES SOL·LICITUDS PER PART DEL CENTRE DE 1ª OPCIÓ: Del 15 al 21 de maig.
  3. BAREMACIÓ dels diversos apartats de la sol·licitud en les diferents opcions per part dels centres afectats: del 15 al 26 de maig.
  4. COMPROVACIÓ DUPLICITATS: Del 15 al 30 de maig.
  5. PUBLICACIÓ DE LES LLISTES PROVISIONALS (consulta individualitzada de la puntuació obtinguda): 4 de juny.
  6. RECLAMACIÓ TELEMÀTICA LLISTES PROVISIONALS fins a les 23.59 h del 6 de juny.
  7. PUBLICACIÓ LLISTES DEFINITIVES (consulta individualitzada de la puntuació obtinguda): 18 de juny
  8. RECLAMACIÓ TELEMÀTICA LLISTES DEFINITIVES (Sol·licitud general única de la Generalitat Valenciana): Fins 1 mes després de la publicació de les llistes definitives,
  9. FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA EN ELS CENTRES I LLIURAMENT DE LA DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA DE LES CIRCUMSTÀNCIES AL·LEGADES.
    • Matrícula telemàtica: Del 18 al 27 de juny
    • Matrícula presencial: Del 18 de juny al 2 de juliol

FASES PROCEDIMENT PERÍODE EXTRAORDINARI:
1.Publicació de les vacants existents en els centres educatius per al procés d’admissió extraordinari de l’alumnat: 17 de juliol.
2. Presentació telemàtica de sol·licituds d’admissió: des de les 9.00 h del 17 de juliol fins a les 23.59 h del 22 de juliol.
3. Validació de les sol·licituds d’admissió per part del centre de primera opció: del 23 al 24 de juliol.
4. Baremació dels diversos apartats de la sol·licitud en les diferents opcions per part dels centres afectats: del 23 al 25 de juliol.
5. Comprovació i resolució de duplicitats per part de la Inspecció Educativa: del 23 al 25 de juliol.
6. Resultat definitiu del procediment i consulta individualitzada de la puntuació obtinguda: 29 de juliol.
7. FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA i lliurament de la documentació acreditativa de les circumstàncies al·legades.

  • Matrícula telemàtica: Del 29 al 31 de juliol
  • Matrícula presencial per a cobrir les places vacants disponibles, produïdes per renúncia, abandó, baixa o altres causes degudament justificades, de l’alumnat que seguisca en l’orde de puntuació en la llista d’espera: de l’1 al 2 de setembre.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies