IV Trobada de Professionals amb alumnes de 4t d’ESO i 2n de CFGB

El dimecres 10 d’abril va tindre lloc al saló d’actes la IV Trobada de Professionals amb alumnes de 4t d’ESO i 2n de CFGB de l’IES Pare Vitòria. Es tracta d’una activitat del Pla d’Orientació Acadèmica i Professional del centre en què l’alumnat realitzat set entrevistes de 15 minuts amb persones d’oficis que els interessen, tant qualificades amb Formació Professional, com Arts Plàstiques i Disseny, així com amb estudis universitaris, aprofitant així l’ocasió per conèixer de prop aquells sectors laborals.

Els i les professionals, una quarantena representant més de 30 ocupacions, van poder explicar en primera persona la seua formació acadèmica i la seua experiència i vicissituds en el món del treball. Mentre que l’alumnat, que estava assegut en la taula del professional en xicotet grup (o fins i tot, en algun cas, individualment) podia plantejar directament dubtes i qüestions que en una xarrada general no s’atrevirien a fer per la vergonya d’una situació de grup gran.

Des del Departament d’Orientació Educativa i Professional estem molt agraïts a tots els i les professionals que vam participar en esta jornada d’orientació, així com a les tutores, coordinadora d’ESO, professorat d’informàtica, vicedirecció i consergeria per tot l’esforç i col·laboració.