Inici de curs dia 8 de Setembre de 2021

La data de començament del curs és el dia 8 de setembre per a tots els nivells. L’alumnat d’ESO ha de portar motxilla amb material d’escriptura, esmorzar i aigua. Tot l’alumnat ha d’anar al Saló d’Actes per a rebre la benvinguda per part de la Direcció, i allí s’informarà del grup i tutor assignat a cada alumne, és a dir, les llistes d’alumnes per grup no estaran publicades a la porta exterior per tal d’evitar aglomeracions indegudes. Després, l’alumnat anirà amb el seu tutor/a a l’aula corresponent.

IMPORTANT: cal dur mascareta i guardar la distància de seguretat individual en tot moment. L’equip directiu i els tutors explicaran les instruccions i el protocol que cal seguir per al desenvolupament presencial de les classes durant el curs 21-22