Visita professors belgues a l’IES Pare Vitòria

A classe de competència comunicativa, amb alumnes de 4t d’ESO.

Dos professors del centre Sancta Maria de Kasterlee (Bélgica), Guy Vranckx i Lander Vanbÿlen, ens han acompanyat al llarg d’una setmana. Durant aquesta setmana han seguit un programa gràcies al qual han estat a diferents classes i nivells, especialment d’ensenyament de llengües, matemàtiques, biologia, física i tecnologia.

Els hem fet partíceps dels diversos projectes que actualment tenim engegats (projectes Erasmus+, intercanvis, Reconnecta’t, patis inclusius, RTVPA, hort escolar…). Igualment han assistit a reunions dels diferents equips de treball (ex EMIC) i han compartit amb professorat i equip directiu la seua visió i experiència respecte el procés d’ensenyament-aprenentatge.

Com no podia ser d’una altra manera, també els hem acompanyat a visitar llocs d’interés cultural per tal de conèixer el nostre entorn i arrels.

Entrevista amb l’equip de RTVPV.

Coneixent el nostre entorn. FONT ROJA.

La costa.

Visita a València.