Comencem les mobilitats Erasmus+ dels Cicles Formatius del curs 2019/2020

Enguany es faran un total 15 mobilitats als cicles de l’IES Pare Vitòria dins dels nostres projectes Erasmus+ de Grau Mitjà KA116 i Grau Superior KA103. Els Cicles del Pare Vitòria aposten per la internacionalització de l’FP.

Avui, 5 de març, 4 alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior, Laboratori d’Anàlisi i de Control de Qualitat, realitzaran un període de pràctiques de 3 mesos de durada. Irina i Diego viatgen a Polònia a la Universitat de Varsòvia i, Núria i Sergi a Portugal a la Universitat del Algarve, on participaran en diferents projectes d’investigació.

Els acompanyen, Laura i Ivo, alumnes del cicle Formatiu de Grau Mitjà, Operacions de Laboratori, que realitzaran una mobilitat de pràctiques de dos mesos a la Universitat de Varsòvia.