Reunió Consell Escolar 26/03/2024

El dimarts 26 de març de 2024 es va realitzar una sessió extraordinària del Consell Escolar on es va aprovar presentar la sol·licitud de participació del centre en el projecte “Biblioinnova’t” de la Conselleria d’Educació. Aquest projecte té com a objectiu principal dinamitzar i modernitzar les biblioteques escolars. Si s’aprova la sol·licitud, el centre rebria certa quantitat de fons econòmics per a gastar en la biblioteca.

Per altra banda, el Consell Escolar també autoritzà la utilització de les instal·lacions per al Campus d’Estiu organitzat per l’Ajuntament d’Alfafar per a xiquets i xiquetes entre 9 i 16 anys d’edat.

Finalment, el Consell Escolar va aprovar algunes activitats complementàries i extraescolars que no van poder ser incloses en la PGA en el seu moment.