L’IES 25 d’Abril se suma a la lluita contra la violència de gènere

Divendres passat, l’IES 25 d’Abril es va sumar a la commemoració del 25 de novembre, Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona, amb la celebració d’un reivindicatiu acte al pati al qual va assistir tot l’alumnat del centre.

L’acte va comptar amb dues parts. En primer lloc, alumnes de 1r i 3r de l’ESO i de 1r de Batxillerat van llegir un emotiu manifest per a recordar i denunciar l’assassinat de 52 dones a les mans de les seues parelles o exparelles aquest 2023. Després, va tindre lloc una performance musical per la igualtat organitzada pel departament de Música.

Per a finalitzar el dia, tres grups van acudir en representació del centre a l’acte organitzat pel consistori en la Plaça de l’Ajuntament. Enguany, amb el lema “No és virtual, és real. Per unes xarxes socials lliures de violència”, l’ajuntament d’Alfafar ha posat el focus en les ciberviolencies, tema que s’ha treballat en les tutories al llarg de la setmana.