HORT ESCOLAR CURS 23 – 24

Enguany, com activitat motivadora, CERAI junt al professorat i a l’alumnat de l’IES de producció agroecològica, va fer-nos partícips d’un taller de llavors tradicionals a la nostra escola.

Tanmateix, aquest curs hem donat continuïtat a les activitats del nostre hort escolar amb la col·laboració de Julio i el seu alumnat del taller de Jardineria. Aquest curs hem introduït una novetat, els bancals de cultiu. Ha estat una necessitat per a nosaltres augmentar els espais per tal que un nombre més gran d’alumnat poguera participar activament.

Hem plantat productes de temporada: cogombres, pimentons, tomaques, bajoca… L’alumnat ha fet un seguiment del seu espai de cultiu i s’ha responsabilitzat del reg. Tanmateix, ha pres nota en el Quadern d’hort de les observacions, conclusions i aprenentatges fets a l’hort escolar.

Com a tasca de final de curs hem realitzat un taller de cuina saludable amb l’alumnat de sisé. Els plats elaborats s’han degustat en un esmorzar de convivència al que han estat convidades diverses personalitats de l’Ajuntament de Meliana.