Beques de caràcter general per a estudis post-obligatoris.

S’ha obert el termini de sol·licitud de beques per a estudis de FP, Batxillerat i altres estudis post-obligatoris universitaris i no universitaris per al curs 2025-26.

El termini de presentació de sol·licituds és del 24 de març a les 8.00 hores fins el 14 de maig de 2024 a les 15.00 hores.

Totes aquelles persones que el durant el proper curs vulguen obtindre beca per a estudis post-obligatoris ho han de fer durant aquest termini, encara que no sàpiguen si seran admesos o no.

Trobareu tota la informació i l’accés al tràmit telemàtic en els següents enllaços:

Admissió ESO-Batx. per al curs 2025-26

S’ha publicat la normativa d’admisisó per a ESO i Batxillerat per al curs 2025-26. Trobareu tota la informació en el menú de “Secretaria” de la part superior i a través d’aquest enllaç.

Premis Extraordinaris ESO Curs 2023-2024

El dia 25 de febrer, tres alumnes del nostre centre van participar en l’acte de lliurament dels premis extraordinaris al rendiment acadèmic de l’alumnat de SECUNDÀRIA corresponent a la convocatòria de l’any acadèmic 2023-2024 publicada al DOGV 10016 amb data 31/12/2024, que es va celebrar al recinte del Palau de la Música de València.

La nostra enhorabona als premiats en reconeixement al seu esforç!!

  • Borja Bleda Simón
  • Aitana Longar Franco
  • Elena Romanova Paduryanova

Informació a les famílies sobre l’elecció de la llengua base

Des del dia 25 de febrer de 2025, a les 9:00 hores, fins al dia 4 de març de 2025, a les 14:00 hores, els familiars de l’alumnat que cursa 1r, 2n i 3r d’ESO podrà participar en la consulta per a triar la llengua base, valencià o castellà, per a cada un dels seus fills/es matriculats en el centre en els cursos indicats. Serà suficient amb la votació d’un representant legal per cada fill/a. La llengua base serà la llengua que tindrà un major pes i una major presència en l’ensenyament, i si és el cas, la que s’utilitzarà perquè l’alumnat aprenga a llegir i escriure.

Per a poder participar en la consulta, s’entregarà a l’alumnat abans del 14 de febrer un full informatiu i còpia de la fitxa de dades de matrícula. Per favor, comprove que les dades són correctes. Si hi ha algun error, haurà de posar-se en contacte amb el centre educatiu per a la modificació d’estes dades. Si el seu fill o filla no acudira al centre en les dates en què s’entrega el full informatiu i la fitxa, podrà passar per secretaria a recollir-ho durant els dies següents.

Per a votar, haurà d’accedir a la web de la Secretaria Digital: https://consulta.gva.es

Una volta accedisca, haurà de seleccionar el seu fill/a, i introduir el número d’identificació de l’alumnat (NIA), que podrà trobar en la fitxa de les dades del seu fill/a.

En cas de no participar en la consulta, el centre en virtut de la seua autonomia assignarà l’alumne/a l’una o l’altra llengua base segons el resultat obtingut.

Resum del calendari:
Publicació del cens provisional. 17/02/2025
Reclamacions al cens provisional. Fins al 21/02/2025
Publicació del cens definitiu. Fins al 24/02/2025
Participació en la consulta. Des de les 9 hores del 25/02/2025 fins les 14 hores del 04/03/2025

Informació completa en l’orde de convocatòria.

Manual d’ajuda per a les famílies.

Curs British School 2025

L’Ajuntament de Gandia, en col·laboració amb el British School de Gandia, convoca 55 beques adreçades a l’alumnat que resideix a la nostra ciutat (nascut entre l’any 2021 i el 2010) i que desitge assistir al curs British Summer School 2025, perquè puga millorar els seus coneixements d’anglés.

Sol·licituds: Les persones interessades podran presentar la seua sol·licitud, i la documentació pertinent, des del 7 fins el 21 de febrer de 2025 (tots dos inclosos). La forma de presentació serà, preferentment, de manera electrònica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Gandia, mitjançant el tràmit corresponent (G00193).

Instància (Valencià).

Instància (Castellà).

Bases (Valencià).

Bases (Castellà).

Autorització (Valencià i Castellà).

Més Informació al Departament d’Educació Av. Del Marqués de Campo, 1i.

PROGRAMA de COMPETÈNCIES DIGITALS PER A LA INFÀNCIA (CODI)I

INFORMACIÓ INSCRIPCIÓ ALS CURSOS

El programa CODI és un programa d’activitats extraescolars de capacitació digital dirigit a la població escolar que té com a finalitat la formació en competència digital bàsica o avançada, en horari no escolar.

El curs té una duració de 32 hores que s’impartirà de manera presencial per un docent en el centre educatiu en horari extraescolar i serà gratuït.

Hi ha dos línies d’acció formativa/curs, segons l’edat de l’alumne (si béno és criteri exclusiu):

  • a) Curs en competències digitals bàsiques (de 12 a 13 anys).
  • b) Curs en competències digitals avançades (de 14 a 17 anys).

El nombre mínim d’alumnes/as de cada grup serà de 12 i el màxim de 20.

INSCRIPCIÓ: Les famílies interessades en que el seu fill/a participe en un dels quatre cursos, cal que ompliga el full de sol·licitud i autorització (ANNEX X en PDF i autoemplenable) i el lliure al correu de la secretaria del centre (46022181.secretaria@edu.gva.es) abans del 27 de desembre de 2024.

CERTIFICACIÓ: Sols tindran el DIPLOMA, l’alumnat que assistisca a totes les sessions presencials i excepcionalment, l’alumnat que realitze 20 hores presencials i complete fins a les 32 hores amb sessions ONLINE.

CALENDARI DELS CURSOS 2025


CURS 1-2CURS 3CURS 4
EdatDe 12 a 14 anys.De 14 a 17 anys.A partir de 14 anys.
Dies de la setmanaDimecres-Dijous.Dimarts-Dijous.Dimarts-Divendres.
HorariDe 16 a 18 hores.De 16 a 18 hores.De 12:15 a 14:15 hores.
Data de començamentDimecres 15 de generDimarts 14 de gener.Dimarts 14 de gener.
Data d’acabament:6 de març6 de març7 de març
Calendari


Gener5-16-22-23-29-30.14-16-21-23-28-30.14-17-21-24-28-31.
Febrer5-6-12-13-19-20-26-274-6-11-13-18-20-25-27.4-7-11-14-18-21-25-28
Març5-6.4-6.4-7.

Continguts i metodologia del programa CODI

El programa CODI és un projecte impulsat pel Ministeri de Drets Socials i Agenda 2030, juntament amb l’Alt Comissionat contra la pobresa Infantil. El seu objectiu és formar 950.000 xiquets, xiquetes i adolescents en competències digitals, centrades en el Marc de Competències Digitals per a la Ciutadania, també conegut com a DigComp 2.2. Aquesta eina, a escala de la Unió Europea, cerca millorar la competència digital de la ciutadania, fomentant el desenvolupament d’habilitats digitals i planificant iniciatives educatives i formatives amb aquesta finalitat.

El DigComp s’organitza en cinc àrees:

  • 1. Cerca i gestió d’informació i dades
  • 2.Comunicació i col·laboració
  • 3. Creació de continguts digitals
  • 4. Seguretat
  • 5. Resolució de problemes

Dins d’aquestes àrees, es desenvolupen diverses competències que es treballaran d’acord amb les diferents edats i els nivells dels alumnes. Per facilitar aquest procés, s’ha creat una estructura orientativa dividida en dues línies formatives: – Línia 1.2 (12-13 anys). – Línia 2 (14-16 anys).

Aquestes línies formatives segueixen una estratègia didàctica basada en l’storytelling. Cada línia formativa té la seua pròpia història i personatges, els quals estan integrats en la didàctica i la narrativa per potenciar l’aprenentatge de l’alumnat. A través de l’storytelling, es poden integrar les competències digitals dins de la narrativa, aconseguint que l’estudiant connecte emocionalment amb el contingut i gaudisca del curs. A més, l’estratègia didàctica es fonamentada en l’aprenentatge per reforç. Les diferents línies formatives estan dividides en cinc etapes, que alhora es divideixen en sis missions. En aquestes missions, l’alumnat trobarà una sèrie de reptes per superar i adquirir les competències digitals.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies