Mobilitat a Noruega

Del 7 al 13 de maig de 2023 Laia Querol, professora del Departament de Llengua Castellana i Cap d’Estudis d’ESO i BAtxillerat i Francisco Javier Escolano, Director de l’IES VELES E VENTS s’han desplaçat a Noruega per assitir al curs: “Structured Educational Visit to Schools & Training Seminars in Norway”.

Han estat, aprenent sobre el sistema educatiu norueg, la seua cultura i unes pinzellades de la seua història. Ha visitat diversos centres educatius per conèixer de primera mà l’organització dels centres, noves metodologies i assistir a algunes de les classes impartides. A més, han pogut conèixer companys i companyes de professió d´altres països d´Europa per a futures col·laboracions. En definitiva, ha sigut una experiència molt enriquidora en tots els aspectes.