Euro Trainee

La professora Sonia Vicens de l’IES Veles e Vents ha participat en el programa Euro Trainee, una nova convocatòria de mobilitats de professorat i alumnat d’FP amb l’objectiu d’oferir estades formatives a un país europeu. Aquestes estades formatives en empreses i entitats són una oportunitat per a l’alumnat i el professorat de Formació Professional que els permeten conéixer l’organització dels processos productius o de serveis i les relacions sociolaborals en el seu àmbit productiu, així com observar i exercir funcions pròpies de la professió.

Sonia s’ha desplaçat a Corfu per participar en el curs “Key Skills for Business and Management in the Modern World” on compartirà experiències amb altre professorat de diferents països.

Aquests han estat alguns moments de la seua participació entre el 21 i el 29 d’abril: