Admissió i matrícula ESO-Bat.

El procés d’admissió es farà completament de manera telemàtica a través de la web (posarem l’enllaç quan estiga activa). Tin en compte que el tràmit només estarà actiu durant el termini de presentació de sol·licituds.

Calendari d’admissió i matriculació.

Projecte Educatiu de l’IES Veles e Vents.

Normes d’Organització i Funcionament.

Baremació.

Criteri per assignar la puntuació de la circumstància específica:

• Criteri: s’atorga 1 punt als sol·licitants empadronats en el Grau i Platja de Gandia, considerant que el límit d’aquest districte és el Carrer de Joaquim Rodrigo.
  • Documentació justificativa de complir la circumstància específica: Certificat d’empadronament.

Recorda que si has sigut admés has de formalitzar la matrícula dins del termini corresponent. Si no la formalitzes, s’entén que renuncies a la plaça.

• Presentació del Requisit acadèmic:
    • Consulta en la resolució a través d’aquest enllaç si has de presentar el requisit acadèmic. Han de presentar necessàriament el requisit acadèmic:
      • Alumnat no matriculat durant el curs 2023-24 en centres sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana.
      • Alumnat que sol·licita plaça per a segon de Batxillerat.
      • Alumnat que sol·licita plaça per a primer de Batxillerat i que durant el curs 2023-24 no ha finalitzat un cicle de Formació Professional de grau mitjà o no ha estat matriculat en 4t d’ESO
    • Per a ESO: fins el 28 de juny.
    • Per a Batxillerat: fins el 4 de juliol.
  • Publicació de les llistes definitives:
    • Reclamacions: Per a formular reclamació a les llistes definitives s’ha d’interposar Recurs d’alçada davant de la Direcció Territorial d’Educacació competent per a l’àmbit d’actuació del centre educatiu a través de la SOL·LICITUD GENERAL ÚNICA d’iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Generalitat Valenciana. En l’apartat de SOL·LICITUD és convenient que aparega l’expressió “formule Recurs d’Alçada contra les llistes definitives d’admissió en el nivell XXX del centre YYY”. ENLLAÇ a la presentació telemàtica de la SOL·LICITUD GENERAL ÚNICA.
  • Instruccions de matrícula per a l’alumnat que ha participat en el procés d’admissió i ha resultat admés. Si has sigut admés, has de formalitzar la matrícula dins del termini corresponent. Si no la formalitzes, s’entén que renuncies a la plaça.
    • Matrícula ESO. Recomanem la matrícula presencial perquè permet esmenar errors. Les dates són:
      • Per a l’alumnat procedent dels centres adscrits: del 25 al 28 de juny.
      • Telemàtica per a l’alumnat admés: del 22 al 25 de juliol. Accés a la web per al tràmit telemàtic.
      • Presencial per a l’alumant admés: del 22 al 26 de juliol.
      • Matrícula vacants resultants: del 29 al 31 de juliol.
    • Matrícula Batxillerat. Recomanem la matrícula presencial perquè permet esmenar errors. Les dates són:
      • Telemàtica per a l’alumnat admés: del 25 al 30 de juliol. Accés a la web per al tràmit telemàtic.
      • Presencial per a l’alumnat admés: del 25 al 31 de juliol.
      • Matrícula vacants resultants: 31 de juliol i del 2 al 5 de setembre.