Admissió i matrícula ESO-Bat.

El procés d’admissió es farà completament de manera telemàtica a través de la web telematricula.es. En la pàgina disposes d’un manual que t’ajudarà durant el tràmit. Et recomanem llegir les “preguntes freqüents” i veure els “Videotutorials” que hi ha en la mateixa pàgina per informar-te correctament i evitar errors. Tin en compte que el tràmit només estarà actiu durant el termini de presentació de sol·licituds.

Calendari d’admissió i matriculació.

Baremació i àrees d’influència (Gandia).

Recorda que si has sigut admés has de formalitzar la matrícula dins del termini corresponent. Si no la formalitzes, s’entén que renuncies a la plaça.

• Termini de presentació de sol·licituds:
    • ESO: del 4 al 12 de maig a través de telematrícula.es
    • Batxillerat: del 4 al 12 de maig a través de telematrícula.es
  • Presentació del Requisit acadèmic:
    • Consulta en la resolució a través d’aquest enllaç si has de presentar el requisit acadèmic. Han de presentar necessàriament el requisit acadèmic:
      • Alumnat no matriculat durant el curs 2022-23 en centres sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana.
      • Alumnat que sol·licita plaça per a segon de Batxillerat.
      • Alumnat que sol·licita plaça per a primer de Batxillerat i que durant el curs 2022-23 no ha finalitzat un cicle de Formació Professional de grau mitjà o no ha estat matriculat en 4t d’ESO
    • Per a ESO: fins el 28 de juny.
    • Per a Batxillerat: fins el 4 de juliol.
  • Publicació de les llistes provisionals:
    • Llistes provisionals ESO (10 de juliol).
      • Reclamacions a les llistes provisionals ESO. És un procediment telemàtic que s’ha de fer a través de telematricula.es. Fins el 12 de juliol.
    • Llistes provisionals Batxillerat (13 de juliol).
      • Reclamacions a les llistes provisionals Batxillerat. És un procediment telemàtic que s’ha de fer a través de telematricula.es. Fins el 17 de juliol.
  • Publicació de les llistes definitives:
    • Llistes definitives ESO (19 de juliol).
    • Llistes definitives Batxillerat (24 de juliol).
  • Instruccions de matrícula per a l’alumnat que ha participat en el procés d’admissió i ha resultat admés (pendent de publicació). Si has sigut admés, has de formalitzar la matrícula dins del termini corresponent. Si no la formalitzes, s’entén que renuncies a la plaça.
    • Matrícula ESO:
      • Per a l’alumnat procedent dels centres adscrits: del 22 de juny al 5 de juliol.
      • Telemàtica per a l’alumnat admés: del 19 al 24 de juliol.
      • Presencial per a l’alumant admés: del 20 al 25 de juliol.
      • Matrícula vacants resultants: del 26 al 31 de juliol.
    • Matrícula Batxillerat:
      • Telemàtica per a l’alumnat admés: del 24 al 27 de juliol.
      • Presencial per a l’alumnat admés: del 25 al 28 de juliol.
      • Matrícula vacants resultants: 31 de juliol i de l’1 al 5 de setembre.