S’ha publicat la normativa d’admisisó per a ESO i Batxillerat per al curs 2025-26. Trobareu tota la informació en el menú de “Secretaria” de la part superior i a través d’aquest enllaç.
Proves d’accés a Cicles Formatius 2025
S’ha obert el termini per inscriure’s a les Proves d’Accés a Cicles Formatius de 2025.
Trobareu tota la informació en la secció de “Secretaria” del menú superior d’aquesta web.
Premis Extraordinaris ESO Curs 2023-2024
El dia 25 de febrer, tres alumnes del nostre centre van participar en l’acte de lliurament dels premis extraordinaris al rendiment acadèmic de l’alumnat de SECUNDÀRIA corresponent a la convocatòria de l’any acadèmic 2023-2024 publicada al DOGV 10016 amb data 31/12/2024, que es va celebrar al recinte del Palau de la Música de València.
La nostra enhorabona als premiats en reconeixement al seu esforç!!
- Borja Bleda Simón
- Aitana Longar Franco
- Elena Romanova Paduryanova





Informació a les famílies sobre l’elecció de la llengua base
Des del dia 25 de febrer de 2025, a les 9:00 hores, fins al dia 4 de març de 2025, a les 14:00 hores, els familiars de l’alumnat que cursa 1r, 2n i 3r d’ESO podrà participar en la consulta per a triar la llengua base, valencià o castellà, per a cada un dels seus fills/es matriculats en el centre en els cursos indicats. Serà suficient amb la votació d’un representant legal per cada fill/a. La llengua base serà la llengua que tindrà un major pes i una major presència en l’ensenyament, i si és el cas, la que s’utilitzarà perquè l’alumnat aprenga a llegir i escriure.
Per a poder participar en la consulta, s’entregarà a l’alumnat abans del 14 de febrer un full informatiu i còpia de la fitxa de dades de matrícula. Per favor, comprove que les dades són correctes. Si hi ha algun error, haurà de posar-se en contacte amb el centre educatiu per a la modificació d’estes dades. Si el seu fill o filla no acudira al centre en les dates en què s’entrega el full informatiu i la fitxa, podrà passar per secretaria a recollir-ho durant els dies següents.
Per a votar, haurà d’accedir a la web de la Secretaria Digital: https://consulta.gva.es
Una volta accedisca, haurà de seleccionar el seu fill/a, i introduir el número d’identificació de l’alumnat (NIA), que podrà trobar en la fitxa de les dades del seu fill/a.
En cas de no participar en la consulta, el centre en virtut de la seua autonomia assignarà l’alumne/a l’una o l’altra llengua base segons el resultat obtingut.
Resum del calendari:
Publicació del cens provisional. 17/02/2025
Reclamacions al cens provisional. Fins al 21/02/2025
Publicació del cens definitiu. Fins al 24/02/2025
Participació en la consulta. Des de les 9 hores del 25/02/2025 fins les 14 hores del 04/03/2025
Informació completa en l’orde de convocatòria.
Curs British School 2025
L’Ajuntament de Gandia, en col·laboració amb el British School de Gandia, convoca 55 beques adreçades a l’alumnat que resideix a la nostra ciutat (nascut entre l’any 2021 i el 2010) i que desitge assistir al curs British Summer School 2025, perquè puga millorar els seus coneixements d’anglés.
Sol·licituds: Les persones interessades podran presentar la seua sol·licitud, i la documentació pertinent, des del 7 fins el 21 de febrer de 2025 (tots dos inclosos). La forma de presentació serà, preferentment, de manera electrònica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Gandia, mitjançant el tràmit corresponent (G00193).
Autorització (Valencià i Castellà).
Més Informació al Departament d’Educació Av. Del Marqués de Campo, 1i.
PROGRAMA de COMPETÈNCIES DIGITALS PER A LA INFÀNCIA (CODI)I
INFORMACIÓ INSCRIPCIÓ ALS CURSOS
El programa CODI és un programa d’activitats extraescolars de capacitació digital dirigit a la població escolar que té com a finalitat la formació en competència digital bàsica o avançada, en horari no escolar.
El curs té una duració de 32 hores que s’impartirà de manera presencial per un docent en el centre educatiu en horari extraescolar i serà gratuït.
Hi ha dos línies d’acció formativa/curs, segons l’edat de l’alumne (si béno és criteri exclusiu):
- a) Curs en competències digitals bàsiques (de 12 a 13 anys).
- b) Curs en competències digitals avançades (de 14 a 17 anys).
El nombre mínim d’alumnes/as de cada grup serà de 12 i el màxim de 20.
INSCRIPCIÓ: Les famílies interessades en que el seu fill/a participe en un dels quatre cursos, cal que ompliga el full de sol·licitud i autorització (ANNEX X en PDF i autoemplenable) i el lliure al correu de la secretaria del centre (46022181.secretaria@edu.gva.es) abans del 27 de desembre de 2024.
CERTIFICACIÓ: Sols tindran el DIPLOMA, l’alumnat que assistisca a totes les sessions presencials i excepcionalment, l’alumnat que realitze 20 hores presencials i complete fins a les 32 hores amb sessions ONLINE.
CALENDARI DELS CURSOS 2025
CURS 1-2 | CURS 3 | CURS 4 | |
Edat | De 12 a 14 anys. | De 14 a 17 anys. | A partir de 14 anys. |
Dies de la setmana | Dimecres-Dijous. | Dimarts-Dijous. | Dimarts-Divendres. |
Horari | De 16 a 18 hores. | De 16 a 18 hores. | De 12:15 a 14:15 hores. |
Data de començament | Dimecres 15 de gener | Dimarts 14 de gener. | Dimarts 14 de gener. |
Data d’acabament: | 6 de març | 6 de març | 7 de març |
Calendari | |||
Gener | 5-16-22-23-29-30. | 14-16-21-23-28-30. | 14-17-21-24-28-31. |
Febrer | 5-6-12-13-19-20-26-27 | 4-6-11-13-18-20-25-27. | 4-7-11-14-18-21-25-28 |
Març | 5-6. | 4-6. | 4-7. |
Continguts i metodologia del programa CODI
El programa CODI és un projecte impulsat pel Ministeri de Drets Socials i Agenda 2030, juntament amb l’Alt Comissionat contra la pobresa Infantil. El seu objectiu és formar 950.000 xiquets, xiquetes i adolescents en competències digitals, centrades en el Marc de Competències Digitals per a la Ciutadania, també conegut com a DigComp 2.2. Aquesta eina, a escala de la Unió Europea, cerca millorar la competència digital de la ciutadania, fomentant el desenvolupament d’habilitats digitals i planificant iniciatives educatives i formatives amb aquesta finalitat.
El DigComp s’organitza en cinc àrees:
- 1. Cerca i gestió d’informació i dades
- 2.Comunicació i col·laboració
- 3. Creació de continguts digitals
- 4. Seguretat
- 5. Resolució de problemes
Dins d’aquestes àrees, es desenvolupen diverses competències que es treballaran d’acord amb les diferents edats i els nivells dels alumnes. Per facilitar aquest procés, s’ha creat una estructura orientativa dividida en dues línies formatives: – Línia 1.2 (12-13 anys). – Línia 2 (14-16 anys).
Aquestes línies formatives segueixen una estratègia didàctica basada en l’storytelling. Cada línia formativa té la seua pròpia història i personatges, els quals estan integrats en la didàctica i la narrativa per potenciar l’aprenentatge de l’alumnat. A través de l’storytelling, es poden integrar les competències digitals dins de la narrativa, aconseguint que l’estudiant connecte emocionalment amb el contingut i gaudisca del curs. A més, l’estratègia didàctica es fonamentada en l’aprenentatge per reforç. Les diferents línies formatives estan dividides en cinc etapes, que alhora es divideixen en sis missions. En aquestes missions, l’alumnat trobarà una sèrie de reptes per superar i adquirir les competències digitals.
Jornada Convivència amb alumnat d’Ucraïna
Dimecres, 23 d’octubre, ens va visitar un grup de 31 alumnes procedents d’Ucraïna per conviure durant el matí amb el nostre alumnat de 1r de batxillerat.
Aquesta estada va ser organitzada per l’Ajuntament d’Ador i l’associació de Xàbia “Cultura contra balas” que realitza intercanvis culturals i educatius entre Espanya i països en situació vulnerable, amb el ferm convenciment que l’educació és el camí cap a un món sense guerres.
Aquests joves amb edats compreses entre i 15 i 17 anys, participaren en activitats culturals i recreatives, on la seua estada entre nosaltres tenia com a objectiu oferir-los un espai de respir i connexió cultural, allunyant-se temporalment de la difícil situació que tenen al seu país.
Van realitzar una sèrie d’activitats que fomentaven l’enteniment intercultural i l’enriquiment mutu entre els estudiants:
- Sessió sensibilització alumnat 1r batxillerat.
- Encontre amb alumnat del Veles procedent d’Ucraïna.
- Esmorzar.
- Participació en tallers de tecnologia, física i química i biologia.
- Visita instal·lacions d’Imatge i So.
- Dinamització de la visita per part d’alumnat de TASOC.
- Acomiadament.
Ací podeu veure algunes imatges de la jornada:




