Mobilitat a Suècia

Del 23 al 29 d’abril de 2023 Pablo Benito, professor del Departament d’Angés de l’IES VELES E VENTS s’ha desplaçat a Suècia per assitir al curs: “Structured Educational Visit to Schools & Training Seminars in Sweden”.

Ha passat una setmana a Estocolm, aprenent sobre el sistema educatiu suec, la seua cultura i unes pinzellades de la seua història. Ha visitat els centres educatius Ängskolan, Fridegárdsgymnaslet i Värmdö Gymnasium, on ha tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà l’organització dels centres, noves metodologies i assistir a algunes de les classes impartides per professorat suec. A més, ha pogut conèixer companys i companyes de professió d´altres països d´Europa per a futures col·laboracions. En definitiva, ha sigut una experiència molt enriquidora en tots els aspectes.