Prova Cangur

El passat 23 de març assistírem a la XXV Prova Cangur, una competició matemàtica convocada per les societats matemàtiques mediterrànies, activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes.

Anàrem a l’aulari del campus de Burjassot, amb un grup de 3r ESO  triat a partir de diferents proves realitzades a l’institut; aquest alumnat va ser: David López, Diego Requena, Eduardo Palomares, Elias Künhert, Héctor Rodríguez, Jose Blázquez, Leo Vicent, Nahuel Riquelme, Pablo Martínez i Ryuri Suzuki. Encara que no van aconseguir una de les 10 places premiades (sobre els 2021 presentats) van fer una bona actuació i acabaren satisfets del treball realitzat (fotos).

Però aquest no va ser el cas d’Ángel García, conegut per pels seus èxits en les diferents competicions matemàtiques que porta al llarg d’aquest curs i dels anteriors: va fer la prova al nivell de 1r de batxillerat, i sobre els 1088 alumnes presentats, va aconseguir la tercera plaça. ¡Felicitats!

En qualsevol cas, a l’Estellés en sentim orgullosos de les ganes, il·lusió i també èxits amb què l’alumnat dels diferents nivells acudeix a les propostes que el Departament de Matemàtiques els proposa. Enhorabona a totes i a tots!