Admissió d’alumnat curs 2023-2024

Els nous alumnes que desitgen incorporar-se a l’IES Vicent Andrés Estellés el pròxim curs, hauran de participar en el procés d’admissió establit per la Conselleria d’Educació (veure enllaç a nous alumnes)

TAMBÉ han de realitzar el procés d’admissió els alumnes de 4ESO de l’IES Vicent Andrés Estellés que vulguen cursar Batxillerat el pròxim curs en el nostre centre o en un altre centre.

NO han de realitzar el procés d’admissió els alumnes de 6è de Primària dels centres adscrits que s’incorporen a 1ESO en aquest Institut (veure enllaç a nous alumnes)

El termini per a realitzar aquest tràmit és del 4 al 12 de maig tant per a l’etapa de Secundària com per al Batxillerat.

Per a emplenar la sol·licitud d’admissió han d’accedir a la pàgina web www.telematricula.es  o a la pàgina web www.ceice.gva.es  punxant en el botó “admissió d’alumnat”.

Les llistes definitives d’admesos es publicaran el 19 de juliol en el cas de Secundària i el 24 de juliol per a Batxillerat.

Finalitzat el procediment d’admissió, els alumnes que obtinguen plaça, seguiran les indicacions que trobaran en la nostra pàgina web en el menú Secretaria/Matrícula curs 2023-2024.

INFORMACIÓ ADDICIONAL I EXTRACTES DE LA NORMATIVA D’ADMISSIÓ

Enllaç a Alumnes 4ESO de IES Vicent Andrés Estellés

Enllaç a Nous alumnes.

Enllaç a àrees d’influència i limítrofes: baremació àrea influencia , Burjassot , Godella , Paterna , València .

Enllaç a Criteris baremació

Enllaç a Prioritats baremació

Enllaç a Calendari admissió i matrícula