Tornem !

Crònica d’Irene Boscá Sánchez i Adrián García Zaragoza, alumnes de l’Estellés:

“Quina alegria tornar 10 anys després a la qual va ser la nostra casa durant tant de temps!

Va ser un plaer poder compartir les nostres experiències amb els alumnes de la classe de Biologia de 2n de batxillerat i la seua professora Margarita Ortigosa. Els comptàrem la nostra trajectòria acadèmica, des que vam eixir de l’institut fins a arribar a ser estudiants predoctorals en centres d’excel·lència i prestigi (fotos).

Vam poder explicar-los de forma resumida les nostres investigacions i també els vam donar alguns consells per a la seua imminent entrada en la universitat, desitjant-los molta sort en les proves d’accés.

Esperem repetir aquesta experiència i, qui sap, potser trobar-nos amb algun d’aqueists alumnes en el laboratori”.