Graduació 2n batxillerat

En un acte senzill, emotiu i divertit, divendres 22 de maig tingué lloc la festa de graduació de segon de batxillerat de la promoció 2022-2023. La gal·la va ser organitzada per la Vicedirecció i la Coordinació de Batxillerat del centre. Després de tres anys, les famílies tornaven a presenciar l’acte i això va fer que la sala d’actes del centre estiguera plena de gom a gom amb una xifra récord d’assistència.

De la presentació de l’acte es van ocupar Laura Chofré i Marc Cervera. Intervingué en primer lloc el director del centre, David Llavata, que va felicitar a l’alumnat i les seues famílies. A continuació va ser el torn de Teresa Jordan, presidenta de l’Associació de les Famílies (AFA) que va regalar a l’alumnat un clavell i el preciós díptic de recordatori que havia dissenyat María Benedito. La AFA, a més, va oferir beguda i aperitius a tots el assistents, una vegada acabat l’acte.

I arribà el moment del professorat amb la intervenció de Marta Madrid què va fer un divertit i brillant resum d’allò viscut durant el curs amb els tres grups de segon batxillerat.

Laura Bausach (2n BAT C) va presentar a tot l’auditori el primer dels dos divertits vídeos de la “BoyBand” que va provocar les rialles de tots.

Per part de l’alumnat intervingueren Clàudia i Vera (2n BAT A); Elena i Wesley (2n BAT B) i Laura i Mencía (2n BAT C). Es projectà el segon vídeo de la BoyBand i es va procedir al lliurament de les orles i les fotografies amb les tutores i el director.  Clogueren l’acte els presentadors i el director, que va demanar que la Boyband acturara en directe acompanyada pels aplaudiments i crits dels assistents. En acabar l’acte, alumnat i professorat dinaren junts. Fent clic ací podeu gaudir del magnífic reportatge fotogràfic de la professora Amparo Sáiz.

Enhorabona a totes i tots. Molta sort !