PREMIS CERTAMEN LACTÀNCIA MATERNA 2021

El passat dijous 14 d’octubre va tindre lloc a la llotja de Sant Mateu la 1a entrega de premis del certamen artístic proposat pel centre mèdic «La Fàbrica». Concretament, va ser el departament de pediatria qui ens va animar a participar en la creació d’imatges que representen la particular visió dels més joves sobre la lactància materna per tal de donar-li la importància que mereix.

A la llotja hi havia una exposició amb un món de propostes i d’originals idees entre les quals van decidir que tres alumnes del nostre centre foren seleccionats com a guanyadores dels premis als cursos 1º, 2º i 3º  de l’ESO.Així que donem l’enhorabona a tot l’alumnat participant i fem una menció una mica més especial a Lara Carmona, Andrea Vivar , Maia Gutiérrez  i Sergi Sempere com a guanyadores del certamen de la lactància Alcoi 2021.