ERASMUS DAY A l’IES PARE VITÒRIA

El passat 14 d´Octubre es va celebrar al IES Pare Vitòria l’ERASMUS DAY, un dia per donar a conèixer al nostre alumnat totes les possibilitats de participació als programes erasmus que el nostre institut ofereix.

La coordinadora i responsable del programes Anna Gisbert ens va exposar tots els detalls.

Vam tindre, a més a més, la gran oportunitat de connectar via online amb un dels nostres socis, amb Anneke Uitterdijk coordinadora dels projectes internacionals del MBO Life Sciences (Leewarden, Holanda).

Els nostres alumnes de tots el cicles, van participar parlant-nos de diferents ciutats i països europeus, llocs tots interessants i que podrien convertir-se en el nostre pròxim destí.

Finalment, vam tindre la visita de 2 exalumnes, Diego i Irina, que amb la col·laboració d´Ivo i Laura ens van explicar la seua experiència en l´últim programa erasmus organitzat durant l´any 2020 i marcat per la pandèmia.

Per a concloure la velada vam poder gaudir amb un berenar de germanor.

Un gran dia, per a plantejar-se noves aventures i tota l´experiència educativa i personal que suposa entrar a format part d’aquests programes d´intercanvi.