Visita a l’Ajuntament d’Alcoi per part de l’alumnat de 2n ESO C

La classe de 2n d’ESO C de l’IES Pare Vitòria ha visitat l’Ajuntament d’Alcoi on els ha rebut l’equip de Participació Ciutadana per tal de presentar el seu treball, donar-nos a conèixer els seus projectes, i la importància que té la participació de la ciutadania en la presa de decisions, el desenvolupament de projectes i millores a la ciutat, entre altres. Els alumnes han pogut conèixer la història de l’Ajuntament, seure a la sala de plens i fins i tot jugar a endevinar els tipus de projectes fets realitat als darrers anys, gràcies a propostes de ciutadans.

Aquesta activitat forma part del projecte transversal “La ciutat que somiem”, en el qual els alumnes han treballat per equips creant una presentació d’una proposta per als Pressupostos Participatiu, cartells divulgatius i fins i tot vídeos per donar a conèixer la seva proposta i obtindre més avals.

De segur que en la convocatòria vinent dels Pressupostos Participatius els nostres alumnes presentaran els seus projectes i així, posar la seva llavor en la millora de la nostra ciutat.