Sant Jordi ’23

El divendres dia 27 d’abril l’IES Maestrat de Sant Mateu ha celebrat la diada de Sant Jordi i el lliurament dels premis dels dos concursos que se celebren al centre.

L’acte s’ha iniciat amb la música del pasdoble Xàbia acompanyat per la xaranga del centre formada per alumnat i professorat del Departament de Música. A continuació, s’ha fet lectura del poema Cançó de la rosa de paper de Vicent Andrés Estellés per alumnat de 3r i acompanyats per la música de piano. Després, el representant de l’Ajuntament i la representant de l’AMPA han lliurat els premis, un diploma i una rosa als guanyadors i guanyadores del concurs tecnològic Ciència a Grapats i del concurs literari L’òliba romancera.

I per a tancar l’acte s’ha fet la lectura del poema Abril de Miquel Martí i Pol acompanyat per la música del piano i la xaranga del centre s’ha acomiadat amb la música del pasdoble Xàbia.

Tot això ha estat possible gràcies a la implicació dels Departaments de Castellà, Música, Tecnologia i Valencià, la col·laboració de l’AMPA i l’Ajuntament de Sant Mateu que han patrocinat els premis, i sobretot la participació de l’ALUMNAT. Tots junts ho hem possible.

Gràcies a tots i totes per posar-hi el vostre granet d’arena !!!

Guanyadors/es:

Vídeo de l’acte