Benvinguts a l'IES Maestrat

Tauler d'anuncis

CALENDARI PENDENTS '24

Calendari d'exàmens per recuperar les assignatures pendents de cursos anteriors.

➡️ + Informació

PROVES HOMOLOGADES PER A L’OBTENCIÓ DEL CERTIFICAT DE NIVELL BÀSIC (A2) D’ANGLÉS I FRANCÉS

BEQUES I AJUDES PER A L’ALUMNAT DE NIVELLS POSTOBLIGATORIS

CURS 24/25

PROVES D'ACCÉS
A CICLES DE GRAU
MITJÀ I SUPERIOR
ANY 2024

XIX Fira Intercomarcal d’Oferta Formativa (FP)

Per f_villaltasales | 15 d'abril de 2024

El passat divendres, 12 d’abril, l’IES Maestrat va participar com a expositor amb dos estands en la XIX Fira Intercomarcal d’Oferta Formativa de Formació Professional.

Col·loqui amb antic alumnat

Per f_villaltasales | 12 d'abril de 2024

El dimecres 20 de març de 2024, aprofitant que tenien vacances, han tornat cinc antics/gues alumnes a l’IES Maestrat per explicar la seua experiència universitària a l’alumnat del 2n curs del Batxillerat Científic.

maestrESO Show’24

Per f_villaltasales | 10 d'abril de 2024

El dia 24 de març l’alumnat de 4t d’ESO va poder representar a l’auditori Municipal de Sant Mateu part del treball desenvolupat a les classes d’Educació Física durant el segon trimestre.

Sortida a Morella

Per f_villaltasales | 9 d'abril de 2024

Sortida a Morella amb l’alumnat de 4t d’ESO.
Una experiència d’aprenentatge-servei (ApS)
des de l’EF entre l’IES Maestrat i l’IES Els Ports.

Firujiciència 2024

Per f_villaltasales | 9 d'abril de 2024

El passat dijous 21 de Març, l’alumnat de 1er d’ESO D va ser tallerista en la desena edició de Firujiciència, la fira de divulgació científica de la Universitat Jaume I de Castelló, adreçada a tots els nivells educatius.

Proves Cangur de Matemàtiques 2024

Per f_villaltasales | 27 de març de 2024

El dijous 21 de març de 2024, 142 alumnes de l’IES Maestrat de Sant Mateu, es van desplaçar fins a la localitat de Castelló per presentar-se a les Proves Cangur de matemàtiques 2024.