Benvinguts a l’IES Maestrat

Taulell d’anuncis

Últimes entrades

• ACTIVITATS AQUÀTIQUES AL RIU EBRE
    El dimarts dia 18 de juny vam realitzar una eixida a Amposta per passar una jornada lúdica d’activitats aquàtiques al riu Ebre. Van participar alumnat de 3r d’ESO i dels Cicles de Formació.
  • L’ALUMNAT DEL CFGM D’INFORMÀTICA GUARDONAT A L’UJI
    El passat 20 de de juny, l’alumnat del 1r curs del CFGM d’informàtica (SMX-1), van presentar a l’UJI el seu projected’investigació titulat «VESPRANET: Connectivitat wifi vespertina».
  • Sortida a Tarragona (curs 23-24)
    El 18 de juny de 2024 l’alumnat de 1r d’ESO de l’IES Maestrat va conèixer de primera mà els monuments de l’antiga Tàrraco.
  • Teatre: 1r ESO. Curs 23-24
    Obres de teatre de l’alumnat de 1r d’ESO de l’IES Maestrat de Sant Mateu, curs 23-24.
  • Comiat 4t ESO (curs 23-24)
    El dijous dia 13 de juny de 2024 es va fer un xicotet acte de tancament de curs i d’etapa per a l’alumnat de 4t d’ESO. Es va aprofitar per lliurar-los les orles.
  • COEDUCART 2024
    L’IES Maestrat participa en l’exposició Coeducart on s’exposen treballs coeducatius d’escoles i instituts de Castelló.
  • Comiat 2n Batxillerat (curs 23-24)
    El passat dia 24 de maig de 2024 es va portar a terme al pati de l’IES Maestrat el lliurament d’orles de 2n de Batxillerat.
  • Pilota a mà
    El dia 8 de maig un grup de 40 alumnes de l’institut d’Educació Secundària va anar a la trobada provincial de pilota a l’escola que es celebrava al Sindical (Castelló).
  • Resultats de l’Olimpíada Matemàtica 2024
    Resultats de la fase provincial de Castelló de la XXXIVa Olimpíada Matemàtica Al-Khwarizmi i de l’IES Maestrat de Sant Mateu.