Tornada de l’alumnat de grau mitjà de la seua estada en pràctiques en els destins europeus

Els alumnes i les alumnes de segon any de Grau Mitjà d’Activitats Comercials de l’IES 25 Abril Alfafar, han tornat de les seues estades de 3 mesos en pràctiques en diferents empreses europees, en els destins sol·licitats:

• Italia
  • Irlanda
  • França
Cuidat de Marseille en França.

L’alumnat del nostre institut va realitzar la part del curs de segon any d’Activitats Comercials, realitzant les seues pràctiques en empreses, i centres comercials de la Ciutat de Vast a Itàlia, Marseille a França i Galway a Irlanda, dins del projecte escolar ERAMUS + VET que té el centre acreditat.

Els alumnes i les alumnes del nostre institut van eixir l’1 de març de 2024 i han estat en els seus destins europeus fins al 30 de maig 2024, realitzant diferents activitats pedagògiques, professionals i lúdiques, durant la seua estada en estos països Europeus.

Les mobilitats Erasmus en les quals participa l’alumnat del cicle d’Activitats Comercials de l’IES 25 Abril tenen una sèrie d’objectius que són principalment:

• Desenvolupament d’habilitats lingüístiques i competències d’atenció al client que afavorisquen la fidelització i habilitats necessàries per a l’aplicació d’un comerç electrònic..
  • Millora de la qualitat educativa per a la formació d’un alumnat més ben qualificat mitjançant la cooperació entre centres escolars i empreses.
  • Millora de les competències d’internacionalització del Consorci i ampliació de la seua àrea d’influència mitjançant l’adhesió contínua de nous membres nacionals i xarxes de socis europeus
  • Millor ús del comerç electrònic i del màrqueting digital en l’àmbit local mitjançant la creació d’una xarxa de suport escola-pime-professionals.

Tots estos objectius s’han anat complint, igual que amb els seus companys de francés, gràcies a les diferents activitats i pràctiques en les quals els alumnes i les alumnes de l’IES 25 Abril d’Activitats Comercials han anat participant. Al costat de les diferents activitats professionals propostes per les empreses on es duien a terme les pràctiques formatives, l’alumnat també van poder visitar alguns llocs com Roma, Nàpols o Dublín, per a finalment, una vegada acabades les pràctiques, tornar en vol a València.

.