Reunió Consell Escolar 29/04/2024

El dilluns 29 d’abril de 2024 es va celebrar una sessió extraordinària del Consell Escolar per a decidir les circumstàncies específiques que s’aplicaran en el procés d’admissió de l’alumnat d’ESO i Batxillerat en el curs 2024-2025. Així, el Consell Escolar va decidir que les circumstàncies específiques a aplicar siguen:

• Simultaneïtat amb ensenyaments professionals de música i dansa.
  • Condició d’esportista d’elit, d’alt nivell o d’alt rendiment, així com el personal tècnic, entrenador, arbitral i jutge d’elit de la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, l’alumnat que al·legue en el procediment d’admissió alguna d’aquestes circumstàncies i trie a l’IES 25 d’Abril entre les seues opcions rebrà un punt addicional per a poder accedir al centre.

D’altra banda, el Consell Escolar també va aprovar que se sol·licite la participació del centre en la Xarxa Novigi de Formació Professional.