Reunió Consell Escolar 26/02/2024

El dilluns 26 de febrer de 2024 es va realitzar una sessió extraordinària del Consell Escolar on es va aprovar la realització de diverses obres de millora en l’institut, com ara ampliar un aula d’informàtica o instal·lar aire condicionat en alguns espais del centre. A més, els membres del Consell van aprovar cedir les instal·lacions del centre perquè es puga realitzar una activitat extraescolar de voleibol finançada per l’Ajuntament d’Alfafar en horari de vesprades, sempre que la Conselleria d’Educació done el vistiplau.

Un altre dels temes tractats va ser la presentació de la memòria de les actuacions realitzades en el programa Aules Indústria 5.0 de la Conselleria d’Educació. Així, s’ha rebut una subvenció per a adequar un aula de cicles formatius amb sensors i automatismes que responguen a les noves necessitats de les empreses i que puguen ser aplicats per l’alumnat quan s’incorpore al mercat laboral.

Finalment, el Consell Escolar va aprovar algunes activitats complementàries i extraescolars que no van poder ser incloses en la PGA en el seu moment.