Reunió Consell Escolar 24/01/2024

El dimecres 24 de gener de 2024 es va produir una nova reunió del Consell Escolar de l’IES 25 d’Abril. En aquesta ocasió els membres del Consell van aprovar els comptes de gestió econòmica de l’any 2023, així com el pressupost per a l’any 2024. A més, es va aprofitar aquesta reunió per a informar sobre la cessió de les instal·lacions del centre per a la realització d’un procés selectiu de l’Ajuntament d’Alfafar i la participació de l’alumnat en un programa de voleibol subvencionat per l’Ajuntament d’Alfafar. Finalment, també es va aprovar un pressupost de compra de beques de graduació i dues noves activitats complementàries que no havien sigut incloses en la Programació General Anual quan es va aprovar.