EL CEIP MEDITERRANI GUANYA EL PREMI AL MILLOR CÒMIC AL CONCURS DE CERAI

El passat dia 19 de maig al CEIP Vil·la Romana de Catarroja es va celebrar la jornada «Menja’t l’Horta», organitzada pel Centre d’Estudis Rurals i d’Agricultura Internacional (CERAI) amb la col·laboració de l’Ajuntament de Catarroja. Al llarg de la jornada hi ha hagut una mostra de productes agroecològics de l’horta dels productors i productores que estan proveint als menjadors escolars del programa Horta-*Cuina; xarrades, l’exposició «Quan cuine pense en tu», i teatre.

També s’ha aprofitat per organitzar la II Trobada de cuiners i cuineres escolars que treballen per una alimentació saludable i sostenible. També s’ha lliurat el premi al millor còmic de la campanya «Menja de temporada» al CEIP Mediterrani de Meliana. El diploma va ser replegat per la representant de L’AFA participant en la jornada.

El còmic va ser realitzat de manera col·laborativa per alumnat de 4t, 5é i 6é usuari del menjador escolar i tenia com a protagonistes als tòtems del joc de cartes “Menjatempo” creat per CERAI dins del projecte “La sostenibilitat al plat” i amb la col·laboració d’Horta cuina i que té com a objectiu sensibilitzar i educar resaltant el valor del producte de proximitat i de temporada.

Enhorabona!!!!