TALLER D’AMANIDES SISÉ DE PRIMÀRIA

Dins del projecte “Projecte pilot, horts escolars inclusius i sostenibles», que duem a terme junt al Taller de Jardineria de persones amb diversitat funcional, l’alumnat de 6é ha realitzat un taller d’elaboració d’amanides. Dies abans, l’alumnat va anar a comprar al mercat, a la fruiteria i al supermercat, diversos ingredients que, sumats als encisams i a la fulla de roure del nostre hortet, han segut part dels ingredients de l’amanida. En arribar el dia del taller, l’alumnat va munyir els encisams i la fulla de roure, i en el menjador de la nostra escola, va fer un seguit de passos fins elaborar les delicioses amanides que van ser menjades per ells mateixa per a esmorzar. Pròximament, aquesta recepta formarà part del nostre receptari plurilingüe.