Olimpíada Matemàtica

En la participació de nostre centre en la Fase Comarcal de l’Olimpíada Matemàtica de València, l’alumne de 4t ESO, Eduardo Palomares García-Consuegra, va aconseguir una de les preuades places per a la Fase Provincial, repetint la fita que ja va fer en la seua anterior participació en 2022. Més difícil encara enguany en pujar de categoria, perquè ha hagut de competir amb alumnat molt ben preparat d’altres centres, de AACC i de programes específics com Estalmat, i sobre una participació de prop de 500 alumnes; per descomptat, ja de per si mateix és un gran assoliment.

Al llarg d’este dissabte 27 d’abril, es va realitzar la Fase Provincial en el Col·legi Sagrat Cor de Quart, amb tres proves: individual i velocitat per equips al matí, i la de camp també per equips amb un trajecte pel poble on van realitzar proves matemàtiques en diferents estacions. I encara que al final no va aconseguir una de les escasses places per a l’autonòmic, va demostrar capacitat d’anàlisi, companyonia i bon saber fer matemàtic en totes elles (fotos).

Enhorabona, Edu, i continua així!