Artistes !

El dilluns 15 d’Abril, l’alumnat de 1r de Batxillerat d’Arts en companyia dels professors José Luís Pascual, Andreu Pons i Jaime Carañana van realitzar el muntatge de l’exposició d’obres a la Casa de la Cultura de Burjassot.

Posteriorment, a les 18.00 de la vesprada es va realitzar la inauguració de la mostra, amb presència de l’alumnat participant dels cursos de 1r i 2n de Batxiller. Comptem amb l’agradable companyia d’amics i familiars, representants de l’Ajuntament com Rafa García, Manoli Carrero, Javier Naharros; representants de la AFA com Teresa Jordán i Charo Soriano, i del professorat del centre com Andreu Pons, Marta Madrid, Anna Galindo i Amparo Muñoz.

Va iniciar l’acte Jaime Carañana com a representant del centre, agraint a totes les parts implicades en el procés. Seguidament va intervindre Rafa García com a representant de l’Ajuntament, posant l’accent en el gran nivell assolit en les diferents obres exposades. Li va seguir Teresa Jordán com a representant de la AFA, definint a l’IES Vicent Andrés Estellés com a centre promotor de tota mena d’arts i mostrant la total disposició de la AFA a col·laborar en totes les activitats del centre. Finalment, va tancar l’acte Nora Sebastián com a representant de l’alumnat, donant les gràcies per haver brindat a l’alumnat l’oportunitat de mostrar tot el seu treball en una exposició fora de l’institut (fotos).

La mostra arreplega treballs realitzats en les diferents assignatures de batxiller dependents del departament del dibuix. En la mateixa es poden trobar obres realitzades amb tècniques variades com a dibuixos, pintures, fotografies i escultures.

L’exposició es pot visitar fins al 25 d’abril en horari de 8,00 a 21,00.