Cibermanagers

El dijous 18 d’abril va tindre lloc el “I encuentro Cibermanagers para la igualdad” en la sala d’actes de la Casa de la Cultura de Burjassot. El nostre alumnat de 3r i 4t ESO que participen en el projecte va assistir, i fins i tot, els de 3r ESO van conttar la seua experiència. Este projecte ha sigut dut a terme pel professor Alberto Sanjuán amb 3r ESO B, la seua tutoria.

Al llarg del projecte alumnes de 3r d’ESO (cibermanagers) tutoritzen a alumnes de 1r d’ESO en diverses activitats en les quals els videojocs són el principal recurs educatiu (fotos). Estos cibermanagers han elaborat una sèrie de normes que asseguren el foment de la igualtat i el respecte durant totes les activitats. També oferixen una sèrie de consells i principis de ciberseguretat per a alertar als alumnes més joves dels perills als quals poden veure’s sotmesos en utilitzar aplicacions en línia.

Per a tots ells està sent una experiència molt bonica.

A2 idiomes

Ja està oberta la convocatòria del curs 2023-2024 per a l’obtenció del certificat de Nivell Bàsic de les llengües francesa i anglesa.

Teniu tota la informació, calendari i terminis ací.